.branding

.identyfikacja wizualna

Opracowywanie systemów wizualizacji istniejących lub nowych firm, produktów. Począwszy od budowy nowego, czy modyfikacji istniejącego logotypu po, zależne od potrzeb, elementy wizualizacji.

.proces

Branding to proces, który od momentu powstania wykreowanej wizji i zaplanowania działań, wymaga dbałości o to aby wszystkie elementy osiągnęły właściwy rezultat, zgodny z ustalonymi założeniami. Wdrażanie systemu wizualizacji do realizacji to pierwszy etap procesu, kolejny to nadzór nad spójnością stosowania w praktyce. Ta faza brandingu obliguje do stałej dbałości o utrzymanie założonego poziomu. Dobór narzędzi w opracowywaniu taktyki rozwoju oraz implementacja działań mają kluczowe znaczenie przy rozwoju marki.

parallax background

.design

.projektowanie graficzne i dtp

Projektowanie to bardzo szerokie pojęcie. Kompozycja powinna obejmować komunikatywną zdolność znaków wizualnych zawartych w ustalonym kontekście. Poważnie brzmi a prościej to za każdym projektem stoi inna historia. W projektowaniu wizualnym ma znaczenie typografia, kolor, układ, format i wiele czynników, które powinny być dostosowane do docelowej komunikacji, którą zakładamy na wstępie projektowania.

Zakres prac: akcydensy, katalogi, foldery, reklamy prasowe, prezentacje, teczki, kalendarze, wydawnictwa ekskluzywne, czy akcydensowe, wydawnictwa klientowskie tzw. custom publishing, o charakterze zarówno zewnętrznym, czy wewnętrznym itp. W przypadku realizacji materiałów drukowanych pełny proces pre- oraz postpress w ramach kompleksowej obsługi poligraficznej.


.webdesign

.architektura w sieci

Projektowanie stron internetowych oraz elementów wizualnych typu newslettery, grafiki dla social mediów oraz wszelkich materiałów na potrzeby działań w sferze sieci internetowej. Jak w przypadku projektowania graficznego część artystyczna kreacji to jeden z etapów, natomiast dostosowanie architektury strony do finalnego użytkowania to kolejny etap dopełniający całości realizacji, której funkcjonalność ma istotne znaczenie.


typoloving

.miłowanie liter


Oczywiście nie ma takiego terminu jednak cechą, która jest przydatna w tym co robimy jest miłość do typografii. Dobór kształtu liter sprawia prawdziwą satysfakcję. Kocham typo.

 

 

.copywriting

.tworzenie treści

Jak Don Draper* tworzymy teksty użytkowe, komercyjne czyli uskuteczniamy tworzenie słów z zachowaniem założenia aby ich treść oddawała jak najlepszy komunikat względem ustalonych i oczekiwanych rezultatów. Treść ma być prosta i dopasowana do potrzeb realizowanego projektu. Tak powstają nazwy firm, produktów, hasła reklamowe, treści reklam, treści na strony internetowe, czy do wszelkiego rodzaju materiałów reklamowych.

*Don Draper – fikcyjna postać i bohater serialu Mad Men – prawdopodobnie najsłynniejszy współczesny serialowy copywriter reklam ; )


.outsourcing marketingowy

.strategia .doradztwo

Wsparcie dla firm w zakresie związanym z działaniami marketingu oraz reklamy. Doradztwo w zakresie opracowywania strategii działań przy projektach krótko i długofalowych. Przeprowadzanie audytów materiałów graficznych dotyczących identyfikacji wizualnej.



parallax background